, ,

Video : Apa Reaksi Korang Jika Kena Interview Dalam Bahasa Inggeris #LawakSentral


Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

lambat betul Lawak Sentral ni upload video, selalu depa upload hari rabu ni dah hari khamis, tapi takpelah janji dorang ada video yang mungkin lawak (Lawak ke?) , so apa agaknya isi video untuk kali ini ek? korang mesti dah leh agak video ni pasal apa bila tengok tajuk ni kan?

Pada kali ini Lawak Sentral nak bagi korang gelak dengan pelbagai reaksi anak muda kita bila dorang kena interview dalam bahasa inggeris, cakap banyak pun tak guna kan? jom kita tengok video bawah ni

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Written by Shepherd

Penjaga Kambing yang suka bergosheep.
90% Sheep & 10% Shepherd

One Comment

Leave a Reply

Leave a Reply to ohcikgu Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *