, ,

Sekumpulan Anak Muda Cuba Sandboarding dekat KLEBANG!


Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Mesti korang tak pernah rasa nak try sandboarding dekat Klebang kan? Yelah kebanyakkan orang atau pengunjung yang datang ke Klebang hanya untuk mengambil gambar, pre wedding punya gambar dan juga membuat muzik video untuk lagu mereka bagi penyanyi.

Sekumpulan anak muda telah memuatnaik satu video mereka sedang membuat aktiviti sandboarding di Klebang, agak-agak macam mana rupanya kalau sandboarding kat Klebang tu? Jom kita lihat video depa ni main sandboarding!

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Written by Shepherd

Penjaga Kambing yang suka bergosheep.
90% Sheep & 10% Shepherd

One Comment

Leave a Reply

Leave a Reply to hana Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *