Search Results for:

  • ,

    “To Najip Ali, stay cool as you have always been. Yg tukang bakar, sila bakar diri sendiri” kata Pak Nil

    Pak Nil mengantikan Najip Ali setelah kontroversi Najip Ali dikatakan mempersendakan Perdana Menteri Malaysia dalam rancangan OK CHOPE! Tapi apabila kami melihat semua video tersebut tidaklah seperti yang diwar-warkan, tapi nasi sudah menjadi bubur. Yang harus dipersalahkan ialah produksi rancangan tersebut kerana salah memilih permainan dengan mengunakan nama Perdana Menteri Malaysia. To Najip Ali, stay […]

  • , , , ,

    Ini Dia Dua Wakil Malaysia Untuk Asia’s Next Top Model Musim ke-5

    You want to be on top? Ya! Asia Next Top Model kembali dengan musim kelima! Untuk musim kali ini AsNTM membariskan 14 peserta-peserta baru, tiga dari Indonesia dan Filipina, dua dari Malaysia, Singapura dan Thailand, dan masing-masing satu dari Taiwan dan Vietnam. Apa yang korang boleh jangkakan, peserta-peserta kali ini sememangnya mempunyai potensi hebat dan […]

  • , ,

    9 Barang Yang Patut Ada Dalam Diaper Bag

    Bila ada anak kecil dan jadi emak-emak atau ayah-ayah ni, mesti kita akan fikir perkara yang memudahkan kita untuk menguruskan anak kecil kan? Lagi-lagi bila ia masih bayi dan hanya tahu menangis sebagai cara berkomunikasi. Ada anak kecil tak menghalang kita untuk berjalan ke sana ke sini. Tetapi, bila ada anak kecil ni, jangan lupa […]

  • ,

    Siapa Sebenarnya Ismail Izzani Yang Popular Dengan Lagu Sabar?

    Mesti korang tertanya-tanya siapa sebenarnya Ismail Izzani yang tiba-tiba tular disebabkan lagu beliau yang bertajuk Sabar. Kami pun tidak tau menahu kenapa tetiba nama tetiba popular mungkin kerana lagu yang beliau nyanyikan dan juga suara beliau yang seakan-akan suara Justin Bieber sebelum matang. Ismail Izzani merupakan anak kepada penyanyi popular tahun 80an iaitu Datin Suliza […]

  • ,

    Ini Dia Top 10 Album Paling Laris Sepanjang Zaman

    Bila sebut pasal Album paling laku dan popular sepanjang zaman ni mestilah album dari luar negara kan. Nampaknya belum ada lagi album dari artis Malaysia yang mampu memasuki top 10 ini. Tapi agak-agak korang tahu tak album-album yang tersenarai dalam top 10 album paling laku dan popular sepanjang zaman ni? Senarai ni kami ambil dari […]

  • ,

    Tular Isu Hantaran Kahwin Mahal, Lelaki Ini Kongsikan Cara-Cara Bagi Hantaran Rendah

    Sehari dua ini isu hantaran kahwin mahal menjadi tular di laman sosial twitter. Ramai yang mempersoalkan isu jumlah hantaran diukur melalui pekerjaan dan tahan pembelajaran pasangan mereka. Namun, Lelaki ini yang dikenali sebagai Elmi cuba kongsikan bagaimana cara-cara untuk bagi hantaran rendah dengan betul. Memandangkan timeline masih bercerita pasal hantaran, baik aku kongsikan cara-cara dapat […]

  • , , , ,

    7 Jenis Rakan Sekerja Yang Semua Orang Ada

    Dalam dah bekerja ni, macam-macam jenis orang yang kita akan jumpa. Lagi-lagi bila pejabat atau tempat kerja besar, lagilah ramai rakan sekerja yang kita akan jumpa dan perlu berurusan dengannya kan? Bila dah namanya pun manusia, haruslah ada macam-macam ragam dan perangai yang kita kena hadap. Berikut adalah 7 Jenis Rakan Sekerja Yang Semua Orang […]

  • ,

    11 fakta tentang birthday boy Manuel Neuer !!

    Seberapa kenalkah anda dengan penjaga gol yang terkenal ini? Berikut ini adalah rangkuman 11 fakta tentang Manuel Neuer yang ingin dikongsi umum. Happy Birthday Manuel Neuer yg ke 31 (Gelsenkirchen, West Germany 27 March 1986) 1.Neuer menjalani perlawanan kompetitif kali pertama semasa dirinya masih berusia 4 tahun dan 341 hari. Saat itu dirinya didaftarkan dalam […]

  • ,

    “Budak Nakal” Taruhan Terbaru Dari Arja Lee Bersama Paranormal Records

    Bagi yang tidak tahu, Arja Lee pernah menyertai Gempak Superstar musim pertama pada tahun 2016 dan mendapat tempat ke 3 dalam pertandingan tersebut. Arja juga pernah mencuba nasib untuk menyertai Akademi Fantasia pada tahun 2013 namun tidak membuahkan hasil kerana beliau gagal melayakkan diri sebagai pelajar AF pada tahun itu. Kini Arja muncul dengan lagu […]