, ,

Lifehackers 004: 5 Tips bersihkan rumah dengan mudah


Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Bila cakap pasal nak bersih-membersih ni, bukan semua orang suka buat. Kalau boleh cari cara yang mudah dan menjimatkan masa, semua mesti nak kan? Lifehacks hari ini mungkin sedikit sebanyak boleh bagi tips untuk membuatkan sesi pembersihan rumah menjadi lebih mudah. Paling penting, boleh buat dengan cepat!

1. Buat Homemade Antibacterial Soft Scrub Cleanser! Jimat dan mudah! Klik kat sini www.onegoodthingbyjillee.com

18

 

2. Bersihkan dapur dengan baking soda. Murah kan?

36

 

3. Sapu bawang untuk dapatkan non-stick bbq! Berkesan, dan hasil bbq pun makin sedap.

grilling-tip-non-stick-burgers66

 

4. Kat tepi tingkap, selalu tak jadi macam ni? Kotor dan susah nak bersihkan. Klik kat sini untuk dapatkan tutorial mudah nak bersihkannya.

ick-680x1024

 

5. Yang depan komputer dan laptop tu, cuba check keyboard korang. Kotor kan? Ini ada tips mudah camne nak bersihkannya. Klik sini

10

 

selamat mencuba! jangan lupa like facebook ehgosheep

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Written by DeeraNamzar

Hidup ini indah. Senyum. Instagram & Twitter : @areedrazman

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *