, ,

Agak-Agak Macam Mana Raya Pertama Korang? Sama Macam Ni Tak?


Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Lagi beberapa hari ni lagi nak raya ni, masing-masing dalam otak tak sabar nak balik kampung, dan ada yang dah sampai kampung pun, untunglah cuti awal. Setiap kali raya mesti ada beberapa situasi atau suasana raya yang wajib ada kan? Ada yang sibuk tayang baju raya, rambut raya, jam raya, awek raya..

Tapi apakah situasi atau suasana raya korang sama macam apa yang disampaikan dalam video Lawak Sentral ini? Lawak Sentral telah memuatnaik satu video yang bertajuk Raya Pertama Be Like, jom sama-sama kita layan video ini

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Written by Shepherd

Penjaga Kambing yang suka bergosheep.
90% Sheep & 10% Shepherd

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *