Robert Downey Jr. Akan Membintangi Filem Avengers Baru Sebagai Doctor Doom

 Who is Doctor Doom? Robert Downey Jr.'s new MCU role explained

Berita baik untuk peminat Marvel! Robert Downey Jr. kembali ke Marvel Cinematic Universe, tetapi bukan sebagai Iron Man. Sebaliknya, beliau akan memainkan watak penjahat yang begitu ikonik, Doctor Doom dalam filem Avengers yang akan datang.

Semasa sesi Marvel Studios yang mendebarkan di San Diego Comic-Con, peminat disajikan dengan beberapa kejutan menarik. Antaranya ialah penampilan Harrison Ford dan Robert Downey Jr., yang membuat kemunculan hebat dengan memakai topeng Doctor Doom dan jubah hijau.

Dengan nada yang ceria, Downey Jr. menyatakan, "Topeng baru, tugas yang sama," yang disambut dengan sorakan gemuruh daripada penonton. Ini adalah peranan baru yang menarik untuk Downey, yang sebelum ini turut menjadi sebahagian daripada kejayaan filem Marvel dengan lakonannya sebagai Iron Man dalam sembilan filem.

Marvel Studios memang tahu bagaimana untuk mengejutkan peminat. Dengan Downey Jr. kini mengambil watak Victor Von Doom, peminat Marvel pasti sudah tidak sabar untuk melihat bagaimana babak baru ini akan berkembang dalam universe Marvel.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post