Lisa BLACKPINK Sertai Louis Vuitton sebagai 'House Ambassador'

 BLACKPINK Lisa named newest house ambassador for Louis Vuitton –  PrestigeOnline Malaysia

Pada 22 Julai, jenama fesyen mewah Perancis, Louis Vuitton, secara rasmi mengumumkan Lisa dari BLACKPINK sebagai 'house ambassador' mereka yang baharu. Berita menarik dan mengujakan ini diumumkan melalui video temubual dan beberapa foto rasmi yang mempamerkan gaya dan karisma bintang tersebut.

Dalam video tersebut, Lisa meluahkan keterujaannya untuk bekerjasama dengan jenama yang terkenal dengan keaslian dan fesyen yang unik. Pada usia 27 tahun, rapper dan penari berbakat ini baru-baru ini menghadiri pertunjukan wanita Fall/Winter 2024 Louis Vuitton di Paris, yang meneguhkan kedudukannya dalam dunia fesyen. Beliau menyertai senarai duta terkenal lain, termasuk Saoirse Ronan, Felix dari Stray Kids, dan J-Hope dari BTS.

Louis Vuitton memuji “pilihan sartorial yang berani” Lisa yang sepadan dengan visi Nicolas Ghesquière untuk fesyen wanita, menekankan keperibadian dan pemberdayaan. Jenama tersebut menyatakan bahawa pencapaian Lisa selaras dengan nilai teras Louis Vuitton.

Pengumuman ini menambah kesibukan bulan Julai Lisa yang sudah padat. Awal bulan ini, diumumkan bahawa beliau akan menjadi salah seorang ketua persembahan di Festival Global Citizen 2024 di Central Park, New York pada bulan September. Konsert ini akan menjadi persembahan festival solo pertama Lisa, sekali lagi menunjukkan pelbagai bakatnya.

Nantikan kemas kini lanjut mengenai perjalanan Lisa dengan Louis Vuitton dan persembahan-persembahan yang akan datang.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post