Kim Go Eun dan Noh Sang Hyun Bersinar dalam “Love in the Big City”

 Kim Go Eun And Noh Sang Hyun's New Film “Love in the Big City” Confirms  Premiere Date

Filem romantik yang dinanti-nantikan, “Love in the Big City” yang dibintangi oleh Kim Go Eun dan Noh Sang Hyun, telah disahkan tarikh tayangan perdananya.

Filem yang diadaptasi dari novel bestseller oleh Park Sang Young dan diarahkan oleh Pengarah Lee Eon Hee yang terkenal dengan filem “The Accidental Detective 2: In Action,” “Missing,” dan “Love Exposure,” “Love in the Big City” adalah sebuah filem romantik yang menggambarkan kehidupan bersama antara seorang wanita yang bebas dan seorang lelaki yang menyembunyikan rahsia sebenar dirinya.

Filem ini kini dijadualkan untuk tayangan di pawagam pada 2 Oktober, selepas tayangan perdananya di Festival Filem Antarabangsa Toronto (TIFF) ke-49 pada 13 September.

Filem ini menyertai barisan “Persembahan Khas” festival tersebut, yang menampilkan filem-filem baru oleh pengarah dan pelakon ternama. Kategori ini sebelum ini telah menampilkan produksi terkenal seperti “Mother” dan “Parasite” oleh Bong Joon Ho, serta “The Handmaiden” oleh Park Chan Wook.

Giovanna Fulvi, Pengaturcara Antarabangsa Senior TIFF, memuji filem ini dengan berkata, “‘Love in the Big City’ dengan meyakinkan menangkap perjalanan individu yang mencari diri mereka dalam konteks norma masyarakat. Dengan arahan halus Lee Eon Hee dan kemahiran lakonan Kim Go Eun dan Noh Sang Hyun, filem ini meneroka resonans emosi, remaja, identiti, dan kerumitan cinta dengan perspektif yang menarik dan segar.”

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post