Kemunculan Celine Dion di Upacara Pembukaan Olimpik Paris

Celine Dion Performs at Olympics, First Time Post-Stiff-Person Syndrome

Celine Dion kembali dan lebih hebat dari sebelumnya! Superstar Kanada ini membuat kemunculan semula yang mengagumkan di pentas upacara pembukaan Olimpik Paris, menyampaikan persembahan yang memukau semua orang.

Khabar angin bertiup kencang bahawa dia mungkin menyanyi duet dengan Lady Gaga, tetapi Celine mengambil perhatian dengan persembahan solo, menyanyikan lagu klasik Edith Piaf "L'Hymne à l'Amour" dari Menara Eiffel. Ini adalah persembahan langsung pertamanya selepas empat tahun, dia sebelum ini didiagnosis dengan Stiff Person Syndrome (SPS), gangguan neurologi yang jarang berlaku yang telah menjejaskan otot dan suaranya yang hebat.

Walaupun menghadapi cabaran, Celine menunjukkan kepada dunia bahawa dia masih ratu balada. Diiringi oleh seorang pemain piano dan di bawah cincin Olimpik yang terang, persembahannya begitu mengagumkan. 

Persembahan ini bukan sekadar kemunculan semula; ia adalah bukti ketahanan dan bakatnya. Selepas bertahun-tahun terapi untuk membina semula suaranya, dia menyampaikan persembahan yang memberi kita semua harapan. Dan dengan residensi baru di Las Vegas yang digembar-gemburkan, nampaknya Celine Dion bersedia untuk mengambil alih dunia sekali lagi.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post