Drama Dedaun Hijau Di Angin Lalu Terus Buat Netizen Emosi



Drama Astro, Dedaun Hijau di Angin Lalu terus menjadi perhatian netizen apabila semakin banyak babak-babak yang membangkitkan emosi mereka. Drama ini mengisahkan Intan, seorang gadis kampung yang hidupnya asyik dirundung malang, terpaksa berkahwin dengan Assad, seorang doktor yang ego dan tidak percayakan wanita.

Walaupun Intan adalah isteri sah Assad, dia dilayan seperti seorang pembantu rumah, yang menimbulkan simpati dan kekecewaan yang besar dari penonton. Satu-satunya sumber ketenangan baginya adalah anak saudara Assad, Ismadi, yang memberikan secebis harapan dan alasan untuk bertahan. Penonton berharap Assad akan menunjukkan kebaikan dan penghormatan yang layak diterima oleh Intan, satu sentimen yang turut disuarakan oleh sokongan tidak berbelah bahagi Kak Jorah. Hidup Kak Jorah!

Watak Assad telah menjadi punca kemarahan penonton. Walaupun dia cekap merawat pesakit, kegagalannya untuk mengawal emosi dan menjaga isterinya dengan baik telah mencetuskan kemarahan. Pertentangan antara seorang doktor yang berperikemanusiaan tetapi kasar dan tidak baik terhadap pasangannya telah menyebabkan ramai penonton berang.

Drama lakonan Harissa Adlynn dan Redza Rosli ini boleh ditonton di Astro Ria, saluran 104 setiap hari Isnin hingga Khamis. Ia juga boleh ditonton melalui Astro Go dan sooka.
Post a Comment (0)
Previous Post Next Post