Cha Eun Woo dalam Perbincangan untuk Drama Baru SBS 'The Wonder Fools'


Berita menarik untuk peminat K-drama! Penyanyi dan pelakon Cha Eun Woo telah ditawarkan peranan dalam drama SBS yang akan datang, 'The Wonder Fools' (tajuk sementara). Drama ini, yang sebelum ini dikenali sebagai 'The B Team', akan mengikuti kehidupan individu dengan kebolehan luar biasa yang perlu menyembunyikan kuasa mereka daripada masyarakat.

Cha Eun Woo telah ditawarkan peranan sebagai Lee Woon Jung, seorang penjawat awam yang pendiam dan suka menyendiri. Jika dia menerima tawaran ini, dia akan berlakon bersama pelakon Park Eun Bin, yang akan memainkan watak Eun Chae Ni. Cerita ini bermula apabila Lee Woon Jung bertemu dengan Eun Chae Ni yang ceria dan keanak-anakan, membantu dia mengatasi kesunyian dan menemui kegembiraan hidup bersama orang lain.

Drama ini akan diarahkan oleh Yoo In Sik, yang terkenal dengan kerjanya dalam 'Dr. Romantic' di SBS dan 'Extraordinary Attorney Woo' di ENA. Penggambaran dijadualkan bermula pada separuh kedua tahun ini. Nantikan kemas kini lanjut mengenai 'The Wonder Fools' dan bersiaplah untuk drama yang mendebarkan!

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post