BLACKPINK dan Artis YG Entertainment Umum Jelajah Dunia pada 2025

YG Entertainment Confirms Plans For BLACKPINK's August Comeback And World  Tour

YG Entertainment telah menggegarkan dunia K-pop dengan pengumuman rancangan mereka untuk siri jelajah dunia pada tahun 2025. Dalam video terbaru, pengasas YG Entertainment, Yang Hyun-suk, membincangkan rancangan ambisius yang mereka sediakan, sambil memberi petunjuk tentang tahun yang penuh dengan aktiviti serentak dari barisan artis mereka.

Antara sorotan utama, peminat BLACKPINK pasti teruja. Yang mengesahkan kemunculan semula yang sangat dinanti-nantikan untuk bintang global itu pada tahun 2025, yang akan bertepatan dengan permulaan jelajah dunia mereka. Walaupun tarikh spesifik belum diumumkan, janji muzik baharu dan persembahan antarabangsa sudah pun mencetuskan kegemparan besar.

Tetapi BLACKPINK bukanlah satu-satunya artis YG yang akan menjelajah. Pendatang baru, BABYMONSTER dan TREASURE juga sedang bersiap sedia untuk jelajah dunia mereka sendiri tahun hadapan. Agensi itu masih merahsiakan garis masa yang tepat, tetapi keterujaan dapat dirasakan apabila peminat tidak sabar menunggu butiran lanjut.

Selain berita jelajah, Yang turut menyebut artis-artis terkenal YG yang lain. Boyband WINNER dan duo adik-beradik AKMU juga akan aktif pada tahun 2025, dengan projek-projek baharu dan persembahan yang bakal tiba. Menambah lagi keterujaan adalah pengenalan kumpulan baharu yang sementara ini dinamakan "NEXT MONSTER," yang sedang menunggu untuk debut mereka.

2NE1 - Wikipedia

Kejutan terbesar, bagaimanapun, adalah pengumuman kembalinya 2NE1. Hampir sedekad selepas dibubarkan, kumpulan ikonik ini bakal bersatu semula untuk jelajah dunia, bermula Oktober ini di Seoul. Jelajah mereka akan diteruskan dengan persembahan di Jepun pada bulan November dan Disember, dengan lebih banyak tarikh yang akan diumumkan. 2NE1, yang debut pada tahun 2009, menjadi salah satu kumpulan K-pop generasi kedua yang paling berjaya dengan hits seperti ‘Fire’, ‘I Am The Best’, dan ‘Come Back Home’.

Legasi mereka terus hidup, dan seperti yang dinyatakan oleh NME, “Pengakhiran yang dipaksakan kepada 2NE1 tidak bermaksud pengakhiran untuk cerita mereka.” Penyatuan semula yang tidak dijangka di Coachella pada tahun 2022 membangkitkan harapan untuk kemunculan semula penuh, dan kini, impian peminat menjadi kenyataan.

Tahun 2025 dijangka menjadi tahun yang luar biasa untuk YG Entertainment dan peminat K-pop di seluruh dunia. Dengan kemunculan semula besar dan jelajah besar-besaran di cakrawala, komuniti K-pop global akan melalui perjalanan yang mengasyikkan. Nantikan kemas kini lanjut tentang tarikh jelajah dan keluaran baharu dari artis-artis YG kegemaran anda!

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post